Tema: Re: Q: k20d + kit 1999lt verta?
Autorius: John Smith
Data: 2009-03-14 22:32:32
rimtesni objektyva galvoju veliau isigyt, o kas nutiko kodel nepasiseke?

"Bronco" <TRINTI_bronco.mai@gmail.com> wrote in message
Pagalvok apie būsimus objektyvus, nes pirkti k20d ir naudoti vien su
kit'u, tai kažkaip nelogiška. Jei nuspręsi, jog objektyvu pasirinkimas,
kainos ir atsiliepimai apie tokius derinius tave tenkina, tada pirk.
Aparatas šiaip neblogas, bet man su juo nepasisekė, nes būtent nuo jo ir
planavau įžengti į DSLR stovyklą kaip tik nuo FZ5 :)