Tema: Re: canon 10-22mm ar laibai muilina?
Autorius: pypaz
Data: 2009-03-09 13:51:24
O gal kas turi minciu del tokio varijanto: 40D + Sigma 10-20. Centras visada
viskas ok, krastai toks jausmas, kad niekaip i DOF'a netelpa ;( nors pagal
mineta linka, jei atstumas iki objekto pvz. 2m, tai DOF'as turetu buti nuo
0.8 iki begalybes.
Bandau jau kelinta egzemplioriu ir jau kazkokia man mistika, vis tas pats,
ar as cia per daug noriu is SIGMU?
Gal imesti koki pavyzdi, kad butu akivaizdziau?