Tema: Re: fotografas-skandalistas :)
Autorius: erikas
Data: 2011-02-13 18:22:32
Manęs nemokyk mandagumo, gerai? Piemeny tu. Renkis ir atvažiuok, nes, žinok,
kitaip atsivilksim...

Nu, tu kaip nori. Žinok, sakau, nori prisižaist – davai, varyk tik dar
toliau. Aš tau paiešką paskelbsiu, tu nepergyvenk.

Razborkes zonoj cia, o ne pokalbis, o jei tai tau normalus pareiguno
bendravimas, buk geras, emigruok. Ir ta pareiguna kartu pasiimk.