Tema: Re: Q: foto be seseliu
Autorius: sansas | pix.lt
Data: 2011-01-28 22:37:39
Pakelk obuolį nuo pagrindo per kelis cm ir nebebus aiškaus šėšėlio, gali
ir pakabinti už kotuko, tik teks ilgai laukti, kol nustos siūbuoti ir
pakabinsi toku rakursu, kokiu norisi ~;-) Beliks retušuoti ploną siūliuką.
Arba naudok kiek įmanoma didesnį šviesos šaltinį/sklaidytuvą, tuomet
šviesa pateks iš skirtingų taškų ir šėšėlio aiškaus nebeliks.

Tokiems bešėšėliniams dalykams yra bešėšėlinis stalas, kur šviečia ir iš
apačios, arba šiaip gali pasišviesti pasidėjęs ant stiklo/permatomo
plastiko ar pan. Lengviausias sprendimas visgi būtų light-box'as ir
kokie trys šaltiniai šviesos.

Jei nori pažaisti dienai-kitai, galiu paskolint, turiu bent dviejų
dydžių. Jei darbui, tai nusipirk, ne milijonus kainuoja...

sansas | pix.lt
+370 699 10700