Tema: Re: fotomokykla.lt?
Autorius: meska
Data: 2011-01-28 08:41:13
50% priklauso nuo to kas bus tavo "bendramoksliai". Aš kai lankiau tai buvo
du visiškai žali, ir vienas kiek pažengęs, tai tie pastovūs aiškinimai kas
yra diafragma kuom ji skiriasi nuo išlaikymo ir ką duoda... na krūva laiko
nuėjo veltui. Jeigu aišku pasiseks ir didžioji dalis bus tavo lygio, tai
kursai tikrai yra super ir verti tų pinigų.