Tema: Re: bukit atsargus, saraskino kontora
Autorius: Valdas Vilutis
Data: 2011-01-26 23:34:17
Su macbook'o ekranais is tiesu reikia buti atsargiais: ne viena karta
pas mane cia teko sviesinti fotkes su uzsakovais, kai pasiziuredavome
kalibruotame ekrane, ka jie atsinesdavo. Siaip del idomumo - pasiziurek,
kaip foto atrodo ant gerai kalibruoto ekrano ir palygink, ka atspaude su
tuo, ka rodo...

--
Valdas Vilutis
www.vvimone.lt