Tema: Re: Edge LED pašvietimas jėga :D
Autorius: Ness
Data: 2011-01-22 19:48:07
> ?Nėra jau ten taip blogai su tais atspindžiais IPS atveju, kaip čia mini.
> Dar labai priklauso kaip stovi monitorius...

Tai ne atspindziai o prasiskverbiantis pasvietimas, LCD panele neistengia
pilnai uztamsint ten kur turi buti juoda.
Labai gerai matosi turint 2 skirtingus monitorius salia su paduotu tuo paciu
vaizdu.
Youtubiniuose filmukuose efektas kiek pastiprintas, bet ziurint gyvai tai
erzina.
Jei kitos technologijos nesiulytu kazko geriau, tai galima butu nediskutuoti
:)

> Man rodos nuo mažesnio "blogumo" perėjai prie didesnio:
>
> http://www.prad.de/images/monitore/samsung_f2380/samsung-f2380-scrubs_collage.jpg

kiek teko skaitineti (pagrinde hardforum.com) tai berods yra F2380 ir
naujesnis F2380MX (su MX uzsakiau), kuriame yra
pataisymu tokiu kaip black-crush ir kt. Na ziuresiu kaip blogai bus, jei ka
grazinsiu atgal, bet nelabai tada bus aisku ka rinktis :/

> Tikrai kažkas pridirbta su šešėlių atkūrimu Samsung'e:
> http://www.prad.de/images/monitore/samsung_f2380/samsung-f2380-film_1.jpg
>
> O čia Dell (viskas ok, apart skystesnės juodos):
> http://www.prad.de/images/monitore/dell_u2410/Illuminati.jpg

va labai panasiai pasvietimas ir pas mane prasiskverbinejo.