Tema: Re: tele, fisheye, makro priedai
Autorius: cD-r0m
Data: 2010-10-19 23:01:13
Ir net tai galima buvo pasakyt tik prie SD rezoliuciju.. Ant HD uzsukau wide
angle 72mm, nufilmavau viena rengini mazoj patalpoj ir nusprendziau kad gal
netgi geriau butu pasisukiot labiau..
Dingsta visas dof'as (realiai pasidaro begalinis), ryskumas zymiai mazesnis
(kaip nedafokusavus) ir astraus fokuso isvis ner kaip pagaut.

Rezultate and kameros naudoju wide angle (pas mane ~0,45X, ne visai
kinietiska atlieka) tik tada kai filmuojamas ivykis yra mazoj patalpoj ir
pageidaujamas rezultatas yra DVD-Video..

And D80 nikono su kitiniu 18-135 per zieda uzsukus sita adapteri, tas pats
kas isjungt autofokusa nustatyta ties keliais metrais :) (Tiesa,
autofokusas, kaip funkcija, veikia ir pagauna geriausia ka gali)

Zodziu tele ir wide adapteriai yra blogis jei fotkinsi kokybiskai.. Jei foto
spausdinsi ant 9x13 popieriuku fotolabe, ar siaip nieko didelio, tai gal ir
nepastebesi nekokybes..

Tiesa tele adapteri 2,5X ar net kokius 3X uzsisukus ant kameros kuri duoda
20X optinio zoomo, gaunasi visai ispudingas teleskopas :)