Tema: Re: koki objektyva pasirinkti fotkint renginius patalpose.
Autorius: nope
Data: 2010-09-22 14:56:44
EF objektyvai maunasi ant mano kunelio.

As tik galvoju, jei jau nuomotis, tai galima prideti kelias desimtis
pinigu ir pati sushtriausia issinuomuoti tinkanti sitoj situacijoj. Tai
man taip naturaliai (be kazkokio ypatingo teorinio ir tuo labiau
patirties pagrindimo) norisi imti su kuo mazesne F pvz 1.4 ir su daugiau
mm bent jau 85mm. Ar as cia neteisingai mastau?