Tema: Re: Padekit su Blurb susisneketi :)
Autorius: pic
Data: 2010-09-18 12:44:40
Seip tai prajuokinai :) yskaitant tamstos kruva straipsniu ir manualu inete,
maniau kad zinosi.
iki 5% niekada ant jokio devaiso neatsispausdins, net ant ofseto.
siuo atveju y1 m3 - yra nothing.  yellow aplamai labai labai sviesi, o kai
jos maziau anei 7 rastru - nieko ir nelieka.
o "shampanine" jau tada daryciau m:5 y:8-10 kokie :/ bent jau vien tam kad
matytusi.

p.s. nemuskit daug, as spaustuvej dirbu, tai kitaip spalvas matau :)