Tema: Re: Muitas
Autorius: pacak
Data: 2010-09-15 14:27:23
komercinis nekomercinis visiskai pofig

jeigu virsyja 40 usd -> mokesciai = 10% muitas+21%pvm

ir nesvarbu teta ne teta, kiek moketa uz preke ir kiek uz siuntima
skaiciuoja nuo bendros sumos nurodytos ant paketo

jei muitininkas nenuotaikoj ir turi itarimu, atidaro siuntinio ipakavima ir
iesko kitu verte patvirtinanciu dokumentu arba vertina is lempos, bet
dazniausiai siuncia uzklausima del verte liudijanciu dokumentu gavejui -
tokia tai patirtis su muitine

p.s. patarimas -  nenaudokite FedEx siuntimui - pabande nepamirsite neikada
is Fedex sulauksite praso aptarnavimo ir dar kruvos ivairiu mokesciu uz ta
"aptarnavima", atstovavima muitineje ir kt. neziurint to kad sie menami
"kurjeriai" pareikalaus kad atvyktumet prekes atsiimti i Ju ofisa ir
lakstytumet patys i muitine - tokia cia pas juos "tvarka"