Tema: Re: Laptopas su geru monitoriumi
Autorius: tOMZY
Data: 2010-08-24 09:32:43
Nusipirkau HP Elitebook 8730w, ekrano tipas - WUXGA (Full HD), nes pasitaikė labai gera kaina. Deja, kaip suprantu, tikrai ne Dreamocolor ekranas, nes tokių lyg praktiškai beveik ir negamino (radau tokių atsiliepimų internete). Antra vertus ir kaina būtų buvus jau kitokia. Apžvalgos kampas lyg ir geresnis nei pigesniųjų. Vienas prie vieno lyginau ir su Lenovo ThinkPad W700 - HP pasirodė geresnis tuo atžvilgiu.
Matinis ekranas, į anksčiau savo darytas nuotraukas žiūrint nepastebėjau jokių neatitikimų, tai reik manyt, kad spalvas pakankamai teisingai atkuria. Įdomu visgi kelių ten bitų matrica, ko gero 8.

Nors kaip pagrindinį kriterijų renkantis, galvojau, laikysiu ekraną, bet kad tuos abu laptopus pažiūrėjus jau nebekilo minčių, kad pavyks rats kažką idealaus. O ir šiaip tas HP pasirodė labai patogus - ko gero vienintelis iki šiol bandytas laptopas, prie kurio man smagu dirbt :)