Tema: Re: filtrai peizazui
Autorius: xx
Data: 2009-02-26 18:24:14
Ačiū. Šiaip kad filtrai ne visada būtini, suprantu :) Bet labai dažnai
fotografuodamas gamtoje susiduriu su dynamic range problema, dėl ko prireikė
ND grad. Na, paprastas ND man reikalingas vandeniui fotkyt su efektu, bet
šitas palauks, o poliarizatorius specifiniais atvejais irgi gerai nuo
blyksnių ir dangaus bei debesų koloritui keist :) Beliko tik nusipirkti ir
išbanyti.

Vytautas M.

"ge2x | gembis.com" <info@gembis.com> wrote in message
> BUTINU filtru nera
> tikrai ne visais atvejais reikalingi ND ir CPL
> o filtru vien cokin galima pasiziureti kiek yra - kiekvienas juos
naudoja/nenaudoja pagal savo skoni ir sugedimo laipsni
> kokybe nauju cokin man visiskai priimtina
> suprantama, kad jie per ilga laika apsibraizo/apsiciupineja ir t.t., bet
jei moki daiktus saugoti, tai tarnaus ne vienus metus