Tema: Re: COMM: Veidrodinis fotoaparatas CANON 400D
Autorius: polaris
Data: 2010-08-20 12:09:00
Uu wrote:

> Na tai, kadangi aparatas jau parduotas, tai pafleiminkim: kuo gerai tas
> ISO 3200? Ar duoda ką nors geresnio už ISO 1600 + CR2?

Dėl ISO nežinau, nebandžiau, bet koks taškinis matavimas ar užrakto
suveikimo skaičiaus parodymas visai patiko. Yra dar ten WB nustatymas
pagal Kelvinus, dar kažkas, ko jau nepamenu. Aš ant 350D pasidaręs.
Vienintelis minusas - fotoaparatas įjungus kraunasi iš kortelės, todėl,
manau, pasiruošia fotografavimui po daug ilgesnio laiko. Nors turbūt
nedaug kam tai aktualu.