Tema: Re: Shkias fototechnikos draudimas
Autorius: Zyza
Data: 2010-08-16 17:25:18
Taip, bet ar normalu visus asmeninius duomenis apie save atskleist vien tik
tam, kad paskaiciuotu draudimo imoka ? Pries pusmeti skambinejaus del masinu
draudimo, tai poroj firmu irgi taip negalejo paskaiciuot draudimo be mano
asmens duomenu (a.k., adreso ir t.t.), uztat vienoj is ju pasiule ivest tipo
"dummy" duomenis ir paskaiciavo.