Tema: Re: Filtrai
Autorius: Žvilgsnis
Data: 2010-08-13 14:49:07
> v studiju, technologija ir pavyzdzius :)

Vaizdelis, bent iš pirmo žvilgsnio, tai labai jau primena IR, tai dar
klausimas, ar ne verčiau IR užsiimt :) Dariau jau prieš... kokius 6-7 metus,
tai dabar sunkiai rasčiau pavyzdžius, nebent laisvalaikiu, kurio dabar kaip
ir nelabai yra, padaryt naujų... IR patogus tuo, kad fokusavimo poslinkis
yra sąlyginai mažas palyginus su UV (į gatvę už keliasdešimt metrų fokusavo
„makro“ zonoje (!!!)), o ir filtrų gaut paprasčiau.

> P.S. niekad nesigailejai, kad tik kokius metelius "paklydes" buvai?:)
> mastymas tai stipriai fizikinis :)

Pasaulis mažas – iš kažkur mane pažįsti? :) „Paklydimų“ pas mane ne vienas,
bet prasidėjo tai taip, nuo fizikos :)) Dabar tai esu patenkintas -
praverčia visi paklydimai + foto :)