Tema: Re: Del NIKON D90
Autorius: skaitytojas
Data: 2010-08-10 10:19:40
Tai aisku, kad tik tos dalies, jei suluzo pats dangtelis. http://cgi.ebay.com.sg/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=380252820879 Jis ten lengvai issiema, nera kazkaip pritvirtintas. Beje pas mane D90 su 35mm DX irgi buvo nukrites ant spyruokliuojanciu skardiniu grindu padengtu linoleumu, tai taipogi iskilo ties tuo dangteliu, tai jis laisvesnis patapo, na bet laikosi dar. Nei fotikikui, nei objektyvui nieko neeatsitiko. Bet ant betoninio pavirsiaus nukritus, manau, gerai nesibaigtu. O izkrito labai durnai - is deklo! Buvo idetas objektyvu zemyn i Kata H16, bet kadangi buvo uzmautas trumpas 35mm objektyvas, tai jis tame dekle netvirtai laikesi, o pacio deklo nebuvau uzseges :(  Zodziu, pamoka gavau.