Tema: Re: gal 24-105/4L kas parduodat? :)
Autorius: Trolis
Data: 2010-07-23 11:22:38
"Aladdin" <rimvydas@rimvydas.info> wrote in message
news:i2b89l$usg$1@trimpas.omnitel.net...

> O kurioje cia parduotuveje 300lt. nuo prekes kainos numetineja?

Nuo prekės priklauso, bet kai kainos siekia nemažai tūkstančių, tai net
labai neretoje. Tai vadinama nuolaida.

Paradokslau, bet kažkada kai apie tai pasakiau merginai, kuri uždirba
800-1000lt, tai ji man pasakė, kad jai būtų gėda derėtis - juk čia ne
turgus. Aš uždirbu daug daugiau, bet man tikrai negėda ir pasiderėt, ir
nuolaidos paprašyt ir arbatos padavėjams nepalikt. Kuo skurdesnis tuo labiau
nori kažką parodyt:)

Moral basni tokova: visur prašyk nuolaidų.