Tema: Re: req: Canon 5d mark II
Autorius: hm
Data: 2010-07-18 17:23:18
Zinai, kai pagalvoji, zmones patys nezino ko nori. Fotika perka del mados,
bet ne kaip darbo ar hobio puoselejimo priemone.. Sakyciau kvaila butu
isleisti kelias stukas del "pribumbasu", kuriu niekad nepanaudoji...

"Antanas" <chromatinis@gmail.com> parašė naujienų
pranešime:i1uqdv$96j$1@trimpas.omnitel.net...