Tema: Re: q: patarkit ka imt i baidare :)
Autorius: Zoom
Data: 2010-07-18 16:30:28
Jei virsi - apsaugos tikrai nepadės. Taip kad imk atsarginį.
Aš plaukdamas susidėjau į hermetiškas dėžutes maistui - tik objektyvą
teko nuimtą vežt, nes netilpo uždėtas. O dėžutę dar į maišą. Noriu
pafotkint - išsitraukiu, paskui atgal sudedu. Bet antrą plaukimo dieną
fotoaparatas jau gulėjo tarp kojų :) Ne taip jau paprasta apsiverst su
turistine baidare - nebent tyčia išsidirbinėji.

--
- Zoom -
http://www.leonardas.net