Tema: Re: 3 klausimai dėl aparato nustatymų
Autorius: Kaimo programuotojas
Data: 2009-02-23 12:06:47
Aciu dar karta, mieli kolegos :) Is tikruju, buvau perjunges pabandyti Adobe
spalvine erdve ir palikau. Na, kadangi tas turi itakos tik nuotraukoms
spausdint, dideliu bedu nepatyriau. O +1 sarpo uzdeti kazkur ineto
patarimuose buvau rades ir nustaciau pas save, bet pasirodo negerai gaunasi,
teks grazinti i 0. Juolab kad RAW konverteryje dar paskui sarpina siek tiek,
tai ir gadinasi vaizdas.
Kad neterst newsu, nekurdamas dar vienos temos noriu paklausti: yra Pentax'e
tonu nustatymas, iprastinis ir ryskus. Ka itakoja sis nustatymas? Sava akim
skirumu nelabai maciau, aprasyme kazkaip miglotai papasakota :)

Vytautas M.