Tema: Re: Pigiausi fotoaparatai
Autorius: Tomas
Data: 2009-02-17 10:39:36
Jei tik ones anketoms naudosi tas nuotraukas - pakanka ir telefone.
Galiu dar pridet, kad su tuo 4mpx olympusu darytas nuotraukas esu spaudes A3
dydzio (su xerox DC12). Rezultatai buvo geresni nei pakenciami. Su salyga
kad su lupa paprastai tokiu dalyku nieks neapzhiurineja.

"AF" <ajop@tk.lt> wrote in message news:gndrbh$sp3$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai gal tada geriau fotoaparatas telefone?
>

> "Tomas" <nera@meilo.lt> wrote in message

>>> 2. Canon PowerShot A470
>>> 3. Olympus FE-20