Tema: Re: Nepavyksta sukalibruoti monitoriaus
Autorius: smart
Data: 2009-02-05 19:46:17
Vienu zodziu taip, nusistaciau kaip targeta 5000 K, kuri ir pasiekiau
(target 5000, current 5000). Gamma target 2.2, current 2.2. Ir tik
apsvietimas target 120, current 117,... Nu kaip ir gerai - raudona spalva
pradejau normaliai matyti, nes budavo rozes zieda taip sulieja i vientisa
raudona, kad nieko, o dabar puikiai matosi detales.