Tema: Re: Objektyvu sutrumpinimai ir zymejimai
Autorius: ig
Data: 2009-02-04 11:05:24
OK matematiskai irodei :)  kaltas klydau. Bet realybeje kadangi nera
begalines rezoliucijos matricu, naudojami ir skirtingi zidiniai kad
suformuoti toki kadra kokio reikia, o ne issikirpineti fragmentus. Ir dar
karta pakartosiu, kad tuose video pvz kur "susispaudzia" erdve, kameros
pozicijos keitimas yra naudojamas kartu su zidinio keitimu kad kompensuoti
objekto dydzio sumazejiima ar padidejima, tada jis kadre lieka tokio pacio
dydzio, o "keiciasi" tik fonas. Teoriskai galetum tik privaziuoti ir
kompensuoti kompe bet, prarastum kokybe, todel kadras daromas iskarto toks
koks reikia naudojant kintama zidini.

griztant prie to nuo ko uzvire sitas visas man reikejo pasakyti ne:
"50mm atitinka tik akimi matoma perspektyva, bet mato tai daug placiau
zmogus."
"50mm atitinka matymo kampa, kuri zmogaus akis mato gana ryskiai. Nors
iskaitant periferini regejima mato daug placiau."

..