Tema: Re: Tinkamiausias veidrodinis fotoaparatas fotografavimui patalpose?
Autorius: ig
Data: 2009-02-03 12:59:55
Biski neaiskus fotografavimo motyvai... nori dokumentika fiksuoti kaip
stovejo tavo bonkutes salia konkurento fotkink su muiline ir jos blicu, o
jei nori kazkaip meniskiau graziau pateikti savo produktus, tai ne maximoj
ir ne po 6 rusiu zaliai geltonom lepmom fotkint... susistatyk studijoj
sviesas, produktus, ta pacia lentyna gali pastatyti... bet bus kazkas
grazaus (kadangi studijos, sviesu, technikos ir igudziu nenusipirksti uz
1000euru, tai uzsakyk  sita paslauga pas profus). O tai dabar is patrankos i
zvirblius saudyt ruosies :)
netiki, nueik i fotorenta ir pasibandyk su geriausia technika...
..