Tema: Re: Kata krepsys
Autorius: darius [fr]
Data: 2009-02-02 23:01:47
toploaderis patogesnis naudoti kai yra ant krutines, bet net nezinau kam
patinka tase ant krutines, tai tiesiog persimetu ant peties. bet viskas su
juo ganetinai gerai. po sito i kuprinines tases neziurau.
sitas Kata man atrodo bus patogesnis nesiojant ant peries, nes atsivercia
atidarymas i save, o ne atvirksciai kaip toploaderyje.