Tema: Re: Pirmasis stiklas
Autorius: Dogue 2000
Data: 2009-01-29 23:49:50
Dėl Sigmos. Yra tikrai geru Sigmos objektyvu, ir daug kas jais labai
dziaugiasi. Bet yra viena problema. Sigmos objektyva (o ir bet koki kita 3
saliu)  galima pirkti tik pries tai uzmovus ant aparato ir patikrinus
autofokusa (butinai arti, vidutiniu nuotoliu ir toli). Kiek man teko
susidurti su sigma ir su tokina, autofokusas "grybavo".