Tema: Re: Trikojis
Autorius: egis
Data: 2009-01-29 12:45:28
siektiek pavelavai- per kaledas vibroj akcija buvo- 50% kainos velbon'ams,
nusipirkau uz 150 lt sherpa 450R (regular price toje pacioje vilbroje 299).
Kadangi tas daiktas naudojamas gan retai, nemaciau prasmes investuot y
manfrotus- ne is to duona valgau, tai tik zaisliukas kury panaudosiu  keleta
kartu per metus. O paminetas velbon'as su canon 30d puikiai tvarkosi-
stabilus etc. manau mano poreikiams- daugiau nei pakankamas pirkinys :)

--

egis
Omega bmv6 '94 +LPG