Tema: Re: klausimas apie blykstes difuzorius
Autorius: Quicker
Data: 2009-01-28 21:15:32
Tai dar daug variantu galima sugalvoti, bet tik paciam idomu pasidare
palyginti ka tas difuzorius duoda. Sakau - gal neteisingai supratau apie
ka kalba eina? As uzdejau toki su blykste einanti stikliuka, bet jei jus
cia snekejot apie toki alia "softbox'iuka" dedama ant blykstes -
suprantama rezultatai butu visai kitokie...

--
http://www.sexpazintys.info