Tema: Re: REQ, Q: patarimo
Autorius: Zmogus
Data: 2009-01-28 12:17:34
Jokio skirtumo ką išsirinksi, jeigu sau neatsakysi į klausimą, kaip žaisi su
tuo fotiku. Primesk, realiai kiek laiko skirsi fotkinimui, kaip giliai
sieksi siužeto ir ką darysi su tom nuotraukom. Bet realiai, atsižvelgiant į
esamą gyvenimo būdą, aplinkybes, charakterį, laisvalaikį. Ir jeigu pamatysi,
kad daug trukdžių yra rimtesniam atsidavimui fotografuoti - pirk tokį, koks
prie dūšios limpa ir kišenė leidžia. Vis tiek greit pabos. Arba - nepirk. ;)
Nėra objektyvių receptų. Kiekvienas turi praeiti nuosavu klaidų ir bandymų
keliu. Tik taip save gali pažint.