Tema: Re: Q: LENOVO MONITOR 24" L2440X WIDE TS
Autorius: Icetom
Data: 2009-01-25 00:15:22
Kaip koks gamintojas supranta;)  Siaip, visus monitorius, kuriu spalvu
apreptis (color gamut) nurodoma daugiau nei 76 %, galima drasiai vadinti
wcg.

Kaip vrm ir paaiskino, jei monitorius wcg ir dar nekalibruotas, labai
stipiriai matysis skirtumai raudonos ir zalios, t.y. raudona bus labai
ryski, kokie nors rausvi atspalviai atrodys kaip raudoni. Tas pats ir su
zalia, pvz. jei zalia yra ryski, tai ant wcg monitoriaus ji gali atrodyti
net salotine. Visa tai yra, del to, kad programos neteisingai supranta
spalvos koordinates.

Ziurek mano printscreenus palyginimui. Firefox 3 (kaireje) palaiko spalvu
valdyma, Internet Explorer (desineje) nepalaiko. Vat gali ir ivertinti ar
nori tokio dalyko ar ne? Tas pats ir su foto, jei nenaudosi profiliu
palaikanciu foto programu. Video (filmu) ziurejima jau niekaip negalesi
istaisyti - ziuresi rausvesniais veidais ir pan.;) Zaidimams tai neaktualu.
Vis tiek ten nera realiu spalvu ;)

Imk, man atrodo, vrm siulyta NEC 2470wnx, nes kiti du l. geri monitoriai su
sRGB spalvine apreptimi kainuos 2800-3000 Lt. Tai NEC 2490WUXi (H-IPS) ir
EIZO s2431w (S-PVA)