Tema: Re: Pentax
Autorius: Edvinas
Data: 2009-04-30 03:35:51
Rimantas Liubertas rašė:
> Be abejo. Jei vienas sportininkas pastoviai iškelia 180kg, o kitas
> 100, tai jų šansus iškelti 150kg aš tikrai vertinsiu skirtingai.

Prie ko čia visa tai?

> Be to yra ekonomiškai pagrįsta tendencija technologijoms iš
> „modelių, kurių niekada nepirks“ numigruoti į modelius, kuriuos
> kada nors galim ir nupirkti.

Tai turėtų prasmę tada, jei būtų perkamas D40 + pilną kadrą dengiantys
minimum f/2,8 šviesumo objektyvai. Arba Canon 1000D ar kokis ten +
išimtinai L-kės. Tada migruojant užtektų tik fotiką keisti, o optika
liktų. Bet nusipirkus tamsią kitinę optiką, visvien reikės atsikratyti
ir fotiko ir optikos, tad jei būsi nusitaikęs į ar D700 tai D3, tai nėr
jokio skirtumo kokio gamintojo pradinio lygio fotiką su tamsia optika
pirksi.

--
Edvinas