Tema: Re: Fuji fotikai
Autorius: Lawrence Jamieson
Data: 2020-12-19 01:02:37
2020-12-18 23:20, ABLomas rašė:
> Čia rimtas klausimas ar trolinimas? =)

Čia greičiausiai tu trolini nepasižiūrėjęs į Fuji fotikų valdymą.

> Labai daug kur nėr diafragmos žiedo - viskas valdosi tiesiai iš fotiko
> (elektroniniai).
> Nežinau kaip tavo minėtuose fuji, bet paprastai galima re-bindintis
> aperture ant kokio laisvesnio ratuko - nu ir sukiok į sveikatą...

Tai aš zinau, kad pas daugumą nėra ir valdymas suelektronintas. Bet man
Fuji būtent imponuoja tuo, kad pas juos ėra visos tos beleberdos Tv, Av,
TAv, bbd ir t.t., o tiesiog ratukai islaikymui, jautrumui ir diafragmai.
Nu bet matau, kad yra ir kažkokie dar papildomi ratukai, gali būti, kad
ant jų pasikabina diafragma...

> Aš labiau rūpinčiaus jų naudojamu sensorium - pakankama egzotika, kad
> smagiai apsiribotų darbiniai softai ir sakyč ne kažką gauni atgal...

IMO visiškai niekinis dalykas. Parodyk tu softą, kuris Fuji RAW nepalaiko.