Tema: Re: Kur diskutuojama fotoÄÆrangos temomis?
Autorius: ABLomas
Data: 2020-09-14 11:07:54
On 2020-09-14 10:53, GS wrote:
> Ilgai googlinau, bet panašaus karbono su galva už panašią kainą
> nemačiau. Gal kokią konkretesnę nuorodą galima?

Prieš pora metų pirkau, daba žiūriu vos pabrangę - bet gal yra kiti
pardavėjai stumdantys pigiau, neieškojau:
https://www.aliexpress.com/item/32806085032.html

Pavertus $ => € gaunas pigiau, iš CZ per DHL bus greit ir be muitų.
Iš minusų - bent jau mano versijai kojų fiksatoriai buvo per skysti,
papuolė smėlio, smarkiau trūktelėjau - išsitraukė. Apart tų kojų
fiksatorių tai viskas gerai, A7M3 + SEL100400GM+TC + startrackeris laiko
be problemų, tai čia jau kokie 3kg++, svoris geras - ant nugaros
nukeliavo turbūt jau ne vieną šimtą km, žo, už kainą gerai.
Gal per tą laiką ir tuos kojų fiksatorius pataisė, arba pasidairyk dar
kitų pardavėjų, neabejoju kad bus.