Tema: Re: Čia kitinis objektyvas kaltas?
Autorius: anon@home_m
Data: 2020-05-02 12:52:06
2020-05-01 20:30, Sniegas rašė:
> Nesuprantu, kame čia reikalas, kad su Nikon D5100 ir kitiniu 18-55 mm
> tokia šūdina nuotrauka išėjo? Net su Lightroom nėjo nieko pagerinti. Kas
> čia gali turėti įtakos? Čia fotografuota 2016 metais, RAW formatu. Nes
> dabar mano turimi D7200 bei D750 visai kitokį vaizdą piešia.
Nuotrauka daryta "nefotografiniu" vidurdienio metu. F11 ir 1/500s davė
per daug šviesos + nuo vandens atsispindėjusi prisidėjo. "Peršviestos"
nuotraukos LR "nebesuremontuosi" - Exposure be iškraipymų galima tik 1
stopą pamažinti. Plius optikos difrakcija pradeda įtaką daryti prie F11.
Išeitis jei fotkini vidurdienį - trumpinti išlaikymą iki kol nuotrauka
fotiko ekrane bus tamsi kaip vakare daryta :)