Tema: Re: Kaip fotografuoti naktį?
Autorius: Sniegas
Data: 2020-02-29 22:09:08
Čia suspausta foto, nes didelių failų negaliu įkelti, gal todėl ir
baisi. Aš noriu mašinos žibintus užfiksuoti, todėl darau didelį
išlaikymą. Nes jei pasirinksiu išlaikymo pirmenybę 25 - 30 sekundžių,
jis automatiškai diafragmą uždarys. Čia su D7200 fotografuota, kur pirmą
nuotrauką įkėliau, ISO 100. Nes jei atidarau diafragmą, tai ant
minimalių ISO jis tik 5 - 8 sekundes fotografuoja, o aš noriu 30
sekundžių. Įvertink D750 nuotrauką, prikabinu. Dėl suspaudimo jpegas
baisokai atrodo, realiai nesuspausta gražiau.