Tema:
Autorius: Sniegas
Data: 2020-01-28 15:44:42
Tai, kad aš dabar va testavau savo D750 - su blykste visur išlaikymas
vienodas - 1/60, nepriklausomai nuo ISO. Bandžiau nuo 200 ISO iki 2500
ISO, visur tas pats išlaikymas, pasirinkau diafragmos prioritetą f5,6.
Ir bandžiau ISO 200, 400, 800, 1600 ir 2500. Triukšmų nė vienoje
nuotraukoje nepastebėjau, matyt todėl, kad FF matrica.
Tai jei ISO 200 blykstė daugiau šviesos duoda, nei prie ISO 2500? Tiesa
- blykstė integruota.