Tema: Re: Pigi nauja fototechnika
Autorius: Sniegas
Data: 2018-06-10 22:03:43
Dar ta tema noriu info - jei ant daikto yra CE raidės, jis skirtas
Europos rinkai, kaip suprantu? Ar klystu? Nes aš dabar pradėjau tuo
domėtis, kai Icetomas įmetė Panasonic nuorodą ir apžiūrėjau porą iš
Kinijos parsisiųstų daiktų - CE ženklas yra. Aš galvoju fotoaparatą iš
šitų pirkti -
http://www.foto-shop.lt/skaitmeniniai-veidrodiniai-fotoaparatai/nikon/nikon-d7200-be-objektyvo.html
Rimti pardavėjai? Duoda 5 metų garantiją. Klausiau, kas ją duoda, sako,
mes. Tamron objektyvams tai gamintojas duoda 5 metų garantiją, nelabai
apsimoka grey market pirkti. Šiandien kaip tik užregistravau du objektyvus.