Tema: Re: Objektyvas kelionei ? Afrikā
Autorius: Mindaugas
Data: 2017-08-29 13:15:56
<isigyk koki tamrona zoomini su 200-300 ilgame gale ir bus tau laime>
tai kad dabar parkuose priveza tave salia liuto ar gepardo, nebereikia ten
jokio zoom'o....

"rimux"  wrote in message news:g0hapc9tu6ipl30kghggvldi4nabjj0pea@4ax.com...

On Sun, 13 Aug 2017 16:41:33 +0300, roleta <fly@on.the.wings.of.love> wrote:

>Sveiki. Pagaliau turiu padoresnį fotoaparatą (Canon 80D), bet objektyvas
>yra tas, kur parduodamas kartu, t.y. nekoks :( Važiuosiu ten, kur daug
>šviesos ir spalvų (tikiuosi :)), todėl norisi deramai viską užfiksuoti.
>Bet! Nenoriu, kad būtų sunkus, nes tie veidrodiniai fotoparatai jau ir
>taip behemotai. Kas labiausiai tinka fotografuoti peizažams,
>architektūrai ir sau? :) Ačiū visiems.

Afrika ir architektura ?? Na na... Man Afrika labiau asocijuojasi su savana
ir zebrais, zirafomis ir pan :)
O tam labiau reiktu ilgo zidinio notolio, taigi, isigyk koki tamrona zoomini
su 200-300 ilgame gale ir bus tau laime.
Ir turek papildpoma fixa kiseneje, kad ir klaiskini 50mm, savo ir artimuju
grazioms nuotruakoms graziam peizaze daryti.