Tema: Re: Kok? objektyv? naudoti vestuvi? fotografavimui?
Autorius: Sniegas
Data: 2016-07-30 10:43:23
Bet kažkodėl pinigus moka fotografui, ne tau su telefonu, nors tu ir
geresnis fotografas.

"svyt"  parašė naujienų news:nnhcjq$snv$1@trimpas.omnitel.net...

Tas jonas su telefonu dazniausiau bunu as, fotografas dazniausiai
uzsiciklina fotkint kiokia pamerge, pavaro 399 fotkiu su ja ir
pabroliu.

--

bmw e34/ 525d

----Android NewsGroup Reader----