Tema: Re: Pentax FF !
Autorius: Žvilgsnis
Data: 2016-03-07 12:05:06

> Matai, kai sistemoje nėra super duper pro fotiko už 10 kEUR ir krūvos
> objektyvų po 3kEUR, kurių kritikuotojas niekada gyvenime nei pirks,
> nei čiupinės, o tik šlapiuose sapnuose sapnuos, tai ta sistema už tai
> yra gaidys :)

Ai, ai, ai. Asmeniškai pažįstu kelis buvusius pentaksistus, kurie keitė
sistemą, kai tik pradėjo daugiau nei mėgėjiškai fotografuoti, kad ir
kokia meilė buvo Pentax`ui. Apskritai, kiek matau, dažniausiai emigruoja
į Nikon. Tiesiog geresnis, patikimesnis įrankis jų darbams.

> Nors pala, pas Pentax juk 645z yra, kokia alternatyvą Žvilgsnis iš
> Nikon ir Canon pasiūlys?

Nieko. Nėra nei idealių idealių aparatų, nei idealių gamintojų / prekės
ženklų. Taip, kad nedarykim vaikų darželio, oi, mano meilė neideali
kažkam pasirodė :) Pas nieką nėra „viskas gerai“, visos sistemos su
savom silpnom vietom ;-)

Kalbant apie Pentax 645, mano poreikiams tai būtų netikęs pasirinkimas.
Beje, bandžiau vienas pirmųjų, kai pasirodė Lietuvoje. Ir dar... temos
eilutėje matau, kad kalba apie „FF“ formatą.