Tema: Re: parduodu i1Display Pro kolorimetrÄ….
Autorius: Žvilgsnis
Data: 2016-01-05 01:22:20
Opa, nežinojau :), tiesą sakant, ir nesidomėjau taip plačiai. Pas mane
tiesiog balansas, kur galima nurodyti viršutines RGB reikšmes. Galima
paimt kalibratorių ir nuskaityt ekrano spalvą / temperatūrą. Tiek kad
man telefonas nėra priemonė foto vertint ar tuo labiau redaguot, tai
kadangi tonus iš esmės rodo, ką turi rodyt, o balansas atvestas arčiau
realybės, tai ir pakako. Bet įdomu vėl išgirst apie sprendimus šioje
srityje - ačiū.