Tema: Re: Patarkit muiline 60 meciams
Autorius: xlior
Data: 2015-12-20 21:44:22
Neteko skaityt blogų atsiliepimų (bet ir nesiginčiju, kad jų nėra). Mano
skaitytas review visai teigiamai atsiliepia:
http://www.photographyblog.com/reviews/fujifilm_xf1_review/

Kita vertus, pasirodo nebegaminas ir spėju niekas nebeturi prekyboj
(tiesa yra vienas skelbiu.lt ~100 EUR). O lipant į 300 EUR ribą
žiūrėčiau jau kokio sisteminio.