Tema: Re: Fotiko maintenance
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2015-12-17 12:22:23
2015-12-17 12:16, jau gal žiema rašė:

> Taip, fotografas yra vadybininkas, vairuotojas, reklamos agentas, foto
> apdorojimo specas, savo tinklapio tvarkytojas, kompiuterio ir jo
> programų žinovas. Ar sunku prie visų tų amatų nusipirkti ir
> parsiklijuoti gumas? Manau, yra jutube filmukų tuo klausimu.

Na taip, čia kaip kam. Man paprasčiau sumokėti keliasdešimt EUR ir per
valandą (su kelionės sąnaudom) turėti sutvarkytą daiktą, nei bbž kiek
laiko praleisti ieškant kur tų gumų nusipirkti, tada bbž kiek laiko
laukti kol atsiųs, paskui pačiam klijuoti, po tar paaiškės, kad yra
kokių nors klijavimo niuansų ir t.t.

> PS
>   O gal ir turi tų gumų mūsų servisai, dievai žino, aš tokio fotiko
> neturiu ir man dzin  :)

skambinau, klausiau - neturi...