Tema: Re: Teleskopas
Autorius: CatusB
Data: 2015-11-05 14:09:58
Tėvai, kurie nori, kad jų vaikas pažintų dangų, visus atsakymus ras čia
http://www.skynews.ca/10-steps-to-successful-stargazing/

Šiaip 100EUR nieko gero nenupirksi, geriau jau išvis nieko. Min reikia
kokių taip 200EUR, kažką gero "už mažiau" net antrinėj rinkoj sunku rasti.

Bet, jei norit, kad "tas mažius atstotų" - perkat bet kokį šūdą iš Senių
ar panašiai už 35EUR, vaikas vieną kartą pažiūrės, sakys - nieko čia
gero, ir mes tą zabovą.

@Mindaugas
Jei stovės balkone - su labai didelėm išlygom sakyčiau pradėti galima
nuo http://www.teleskopai.lt/lt/product/143 .

Jei yra galimybė išsinešti į kiemą (t.y. kas nešiku gali būt), tai min
default'as paprastas - http://www.teleskopai.lt/lt/product/107 arba
(normalus default'as) http://www.teleskopai.lt/lt/product/108.