Tema: Re: SD korteles greitis
Autorius: Bronco
Data: 2015-08-22 12:39:12
On 2015-08-19 10:02, budulis vulgaris wrote:
> Tai
> vat fotike ir reikia tą kortelę testuoti. O ten jau tikrai nėra jokių
> programų

Tikrai ne. Kortelės testuojamos tokiomis sąlygomis, kai niekas kitas
neriboja jos greičio, kitaip testas bus šūdo vertas. Ką jau ir įrodė Stork.

Tai ką siūlai tu, tai yra tik geros kortelės praktinis pasitikrinimas
fotike, ar jie gerai "susibendravo". Nors čia gal super retas atvejis,
kai kortelė rodo greičio rekordus kompe, o fotike kažkodėl tampa lėta.
Bent jau aš tokio efekto praktikoje ne esu matęs.