Tema: Re: susigadino CF kortelė (kb!)
Autorius: tOMZY
Data: 2015-08-17 07:38:17
Kad nedarytumėt klaidų, kokias padariau aš, papasakosiu plačiau.

O buvo taip - su kolega fotografavom vestuves. Naudojau du fotoaparatus -
Canon 5D ir 5D Mark II.
Abiejuose buvo įkištos Kingston Ultimate 16 GB CF kortelės. Tam tikru
momentu, fotoaparate 5D Mark II kortelė užsipildė, bet kadangi atsarginės
kortelės tuo metu buvo šiek tiek atokiau, kortelę iš kito aparato persidėjau
į šitą ir fotografavau toliau. Viskas lyg ir gerai buvo - aparatas LCD
ekrane rodė visas nuotraukas. Bėda pasimatė tik prijungus kortelių
skaitytuvą prie kompiuterio - žr. prisegtą vaizdelį. Nesu tikras, ar failų
sistema susigadino dėl kortelės įdėjimo į kitą aparatą, bet turbūt labai
tikėtina - abi jos buvo formatuotos atitinkamais fotoaparatais.
Ne kartą buvau pagalvojęs, koks būtų košmaras, jei taip imtų ir dingtų
vestuvinės klientų nuotraukos...  Ir nesvarbu, kad fotografavome dviese,
būtų dingę labai svarbūs kadrai, kurių jau nepakartosi.
Laimei, viską pavyko atkurti. Geriausiai tą padarė xlior rekomenduota
programa Photorec.

Žinoma, geriausia būtų turėti fotoaparatą, gebantį vienu metu rašyti į dvi
korteles. Arba fotografuoti į mažos talpos korteles.

"tOMZY"  parašė naujienų news:mqpf0e$32s$1@trimpas.omnitel.net...

susigadino CF kortelė - failų sąrašas rodomas su keistų simbolių
pavadinimais ir, aišku, niekas neatsidaro.
ar yra vilčių atkurti?