Tema: Re: Rekomenduokit knygų
Autorius: Exo
Data: 2015-06-25 09:56:45
Dėkui už  komentarus.

Exo

"Trolis"  wrote in message news:mmcjbf$edj$1@trimpas.omnitel.net...

2015-06-18 13:40, Exo rašė:
> Sveiki,
>
> Rekomenduokit knygų apie fotografiją tiek pradedančiajam tiek pažengusiam, kadangi net neįsivaizduoju į kurią grupę galėčiau taikyti (nors spėju "visiškai žaliems" grupė tiktų labiausiai :D )... Dėl kalbos tik nzn, pradedam gal pradžiai nuo lietuvių...
>
> Exo

Abi aukščiau paminėtos knygos pačios puikiausios, bet atstovaujančios
skirtingas kryptis.

Fotografo akis, fotografo akis- grafinis vadovas (naujas leidimas),
fotografo mintis- tai knygos apie kompoziciją ir nuotraukos- žiūrovo
sąveiką.

Susipažinkite- ekspozicija- knyga apie techninius niuansus. Bus tikrai
gerų praktinių patarimų, pvz kaip eksponuoti pagal žolę, dangų ir pnš.

Rekomenduoju abi, pirmą - ekspoziciją, kaip techninį vadovą. Daugumai
varotojų būtent ji daug labiau vertinga bus.
Freemano knygos apie kompoziciją ir čia jau menininko prioritetai.
Daugumai žmonių turinčių fotoaparatą to niekad nereikės. bet jeigu
taikai aukščiau, nori padaryti kažką menininko, džiuginti kitus ir ne
tik dokumentuoti- puikus variantas.

Grafinis vaodvas geriau skaitosi negu pirmtakas, bet aš turiu abi (visas
tris freemano) ir visos džiugina. Kartais efoto ar panašiai paleidžia
knygas su nuolaida, pokais ir tada gali gauti šitų už brendžio kainą.