Tema: Re: LR ne CC uzeriams
Autorius: Trolis
Data: 2015-06-16 15:44:07
2015-06-16 15:11, budulis vulgaris rašė:

> Gal galima būtų kažką rišliau papasakoti tiems, kas tanke?
>
> Arba duok link'ą, kur parašyta kas ten atsitiko....

https://www.facebook.com/lightroom/photos/a.117703788463.98904.5850453463/10153411720678464/?type=1&theater

http://www.dpreview.com/articles/4160168920/adobe-creative-cloud-update-introduces-de-haze-feature-and-speedier-healing-brush

Iš esmės LR buvo pristatomas kaip dviejų tipų licenzijuotas dalykas-
cloud based, su mėnesiniu mokesčiu ir pnš ir kaip su įprasta licenzija.

Dabar išėjo update ir dalis upgrade yra tik cloudiniams.

O labiausiai žmonės pyksta dėl to, kad greičiausiai buvo hold back su
features kai išleido LR6 prieš mėnesiuką :)

Nu daug ten nepasitenkinimo- viskas matosi komentaruose.