Tema: Re: naudotas DSLR patarimo....
Autorius: Pagonis
Data: 2015-06-10 10:14:19
Kelionems labiau tinka naujasis kitinis 18-55 arba 35mm 1,8 :)

"nekas"  parašė naujienų news:ml7dse$cah$1@trimpas.omnitel.net...

On 2015-06-08 17:51, Exo wrote:
> Sveiki,
>
> seniai jau nebemaigiau tikrų fotoaparatų, kadangi poreikius pilnai
> tenkindavo geras telefonas. Dabar po įdomesnės po Bohemią, suvokiau jog
> tiesiog gero telefono tikrai nebeužtenka, todėl sugalvojau įsigyti naudotą
> dslr'ą. Gal galit paporint apie tai ką vertą jamt, į ką žiūrėti perkant ir
> dar būtų gerai jog papasakotumėte truputi koks min objektyvas priedai man
> būtų reikalingi miškų/kalnų fotografavimui dienos metu. Pinigų kiekio
> neįsivaizduoju kol kas, aš anksčiau turėjau Canon 350D ir man jis
> [...]

Nusipirkau prieš kokį mėn. kelionėms D3200 + 18-105 ir gailiuosi,
užpypino nešiotis. Galiu parduot.

---
avast! Antivirus: Inbound message clean.
Virus Database (VPS): 150609-1, 2015.06.09
Tested on: 2015.06.10 10:14:37

---
avast! Antivirus: Outbound message clean.
Virus Database (VPS): 150609-1, 2015.06.09
Tested on: 2015.06.10 10:20:29